Не на понятието "млад шофьор"! "Младите шофьори са най-опасни на пътя" Какво означава младите шофьори между 18 и 25г, ами тези, които вземат книжка на 35 - направо са "дърти" шофьори?! Перфектни и не правещи ПТП... Проблемът не е в млади и стари, а в това, че не излизат научени и дисциплинирани шофьори!
Обирджийска държава сме и "вер селям" Скъса ми се пружината на един от хъбовете,а искат да ми я продадат барабар с двата хъба. Не сме японци и американци да заменяме цели възли. Тук в тази държавичка всеки търговец иска да забогатее за една нощ. Аз и така ще си карам джипа,но вие ще стоите бедни и гладни докато си видите ушите.
-- Пон Фев 11, 2013 22:29 --
Заради тази пружина съм ядосан до няма и къде. Тази пуста алчност ни натрива зурлите в калта,ама ние продължаваме да рием. Ке бачкаш,ке,се потиш и копейката ще съхраняваш. Така се става богат,а не с золуми и изнудвания. Ще спиш и спокойно и няма да сънуваш айдуци!
Много алчни станаха и сервизите. Сега дори всичките ти части да направят около 30-40 лева, смяната им в зависимост от мястото може да скочи до 90 лева, че и нагоре. Търсете малките сервизчета, забутани по улички и гаражчета. Там също работят много добри специалисти, но няма да ви отрежат главата!
_________________ До общината: Улиците преди бяха зле! Сега станаха по зле, ае ако може направете така, че пак да бъдат зле...
Освен, че са алчни са и големи мърлячи! Оставяш им безупречно чист автомобил - и вътре в купето и отвън! Отиваш да си вземеш автомобила и изпадаш в ужас - по кормилото един пръст гнус от масла и всякаква мръсотия, защото великият майстор го домързяло да си измие ръцете, същата гнус е навсякъде по таблото, скоростен лост и вратите! Защото не си е сменял и дрехите и не желае да постави нещо на седалката преди да седне, естествено и тя е в петна от масло! Върха на сладоледа е когато изчистиш калните капки от тавана на автомобила и видиш, че великите майстори са се опитали да прикрият, че са ти надрали боята на тавана, защото са държали нещо на него, докато са работели по твоя автомобил или по съседния автомобил! И това в сервиз с претенции в града! Никога не съм оспорвал какви цени ми се предлагат, защото аз искам КАЧЕСТВО и си плащам за него! И в този град, когато видят някой, че е коректен като клиент и му се качват на главата! Не съм автомобилен специалист и не искам да бъда, но имам приятели, които са автомобилни специалисти, но са от други големи градове! Тъжно е, когато разбереш, че след като си коректен КЛИЕНТ в шуменските сервизи, се опитват да те прецакват - гле'й го то'а к'ъв е балък! Обидно е!
_________________ Слушайте вашите любими радиостанции тук:ЦЪК Животът е прекрасен! Докато има говеда, ще има касапи!
По принцип съм съгласен с вас, но да спомена как седят неща от другата страна. Скорпионе, след като хъб-а се внася цял от вносителя, а пружината му е най-големия консуматив как очакваш някой да купува хъб-овете цели и да ти продава пружини само? Сигурен съм, че има начин да се припасне друга пружина, но трябва да се поровиш малко из форумите или да намериш алтернатива - пружина от друг хъб или каквото и да е, само да пасва пружината или да си поръчаш пружина, в България има няколко фирми, които произвеждат пружини. Бийтфен, разликата от автомобил до автомобил е доста голяма - преди два месеца сменях в една седмица съединител на мазда и на лагуна, е след лагуната ми се прищя да се самоубия! Преди два дена сменях радиатор на Пежо 306 дизел - цял ден мъки и кошмари. Ако трябва да се смени ангренаж на пежо 806 или на Клио 1,8 16волта, където се смъква двигателя мислиш ли, че ще ти взема пари колкото за смяна на ангренаж на пасат 2-ка, която е за 1 час работа? Валери, ти като влезеш в сервиза уточняваш ли го тоя детайл? Щото за да пазя хигиената в колата ти примерно за една проста смяна на кормилен накрайник аз ще трябва да се измия и преоблека 5 пъти - лошо няма разбира се ама ако накрайника ти струва 15-ина лева, реглажа на предницата също 15 не си мисли, че ще ти взема 10-15 лева за смяната след като съм загубил половин ден в миене и преобличане, ако в името на чистотата на колата си готов да прежалиш 50 кинта за труд за нещо толкова елементарно мисля, че никой няма да ти се разсърди, но трябва предварително да го уточниш. А иначе сервизите, където се работи с бели престилки са или такива без работа или по филмите
Спор няма, големи мърлячи са т.н "майстори". И това се отнася не само до автомонтьорите, но и тези в строителството. След ремонт винаги оставят пълна кочина, да не говорим че пушат където им падне, хвърлят фасове, ходят с мръсните обувки из целия апартамент... гнусна история. А от познати, които работят в строителни бригади в Англия знам, че след като приключат обекта са длъжни да го оставят в състяние по-чисто от аптека. Но на нашите "майстори" им е под достойнството да се занимават с такива неща. А като изчистиш след тях лъсва и майсторлъка им. Между другото във фирмения сервиз на "Автомотор" (Ситроен) във Варна ти връщат колата измита, независимо в какъв вид си я дал.
Тук е от: 15 Яну 2007 14:01 Мнения: 2315 Местоположение: RINGWORLD
Skype: kzint007
@scorpion, някой продаваше хъб за Кия във форума, ако ти трябва за такъв автомобил. Само пружина няма като резервна част, обаче може да се намери подобна... при добро желание. За цените няма горна граница, в някои случаи се преминава от ремонт към реставрация И няма връзка колко струват частите спрямо ремонта - дали 10/300 и 300/10(проверено!). За чисти ръце на автомонтьор... проверката е "Здрасти!" За дрехи си е според човека. Преди години ми писна да усещам как ми побелява косата при всяко мазно петно в нечий автомобил и/или обявена5 пъти цена за ремонт. Реших си проблема радикално - освободих всички колеги и началници.
По принцип съм съгласен с вас, но да спомена как седят неща от другата страна. Скорпионе, след като хъб-а се внася цял от вносителя, а пружината му е най-големия консуматив как очакваш някой да купува хъб-овете цели и да ти продава пружини само? Сигурен съм, че има начин да се припасне друга пружина, но трябва да се поровиш малко из форумите или да намериш алтернатива - пружина от друг хъб или каквото и да е, само да пасва пружината или да си поръчаш пружина, в България има няколко фирми, които произвеждат пружини. Бийтфен, разликата от автомобил до автомобил е доста голяма - преди два месеца сменях в една седмица съединител на мазда и на лагуна, е след лагуната ми се прищя да се самоубия! Преди два дена сменях радиатор на Пежо 306 дизел - цял ден мъки и кошмари. Ако трябва да се смени ангренаж на пежо 806 или на Клио 1,8 16волта, където се смъква двигателя мислиш ли, че ще ти взема пари колкото за смяна на ангренаж на пасат 2-ка, която е за 1 час работа? Валери, ти като влезеш в сервиза уточняваш ли го тоя детайл? Щото за да пазя хигиената в колата ти примерно за една проста смяна на кормилен накрайник аз ще трябва да се измия и преоблека 5 пъти - лошо няма разбира се ама ако накрайника ти струва 15-ина лева, реглажа на предницата също 15 не си мисли, че ще ти взема 10-15 лева за смяната след като съм загубил половин ден в миене и преобличане, ако в името на чистотата на колата си готов да прежалиш 50 кинта за труд за нещо толкова елементарно мисля, че никой няма да ти се разсърди, но трябва предварително да го уточниш. А иначе сервизите, където се работи с бели престилки са или такива без работа или по филмите
@Чопър Изобщо не става въпрос за каквато и да е работа в купето! Мацаницата е след "пробно" каране на автомобила за да се види резултата след смяна на т.нар. консумативи в двигателния "отсек", ако мога така да го нарека! Нищо особенно!!! По принцип съм доволен от сервиза, но явно във всяко стадо си има и някоя издънка! И винаги съм си мислел, че в един "реномиран" сервиз всичко трябва да е "по подразбиране"! За мен самия ще бъде обидно да направя забележка ПРЕДВАРИТЕЛНО на някой специалист да не бъде мърляч! А да не говорим за него самия! НО явно реалността в Шумен е такава! И между другото има един "сервиз" в града, ако мога така да го нарека, защото всъщност се занимават с друга по-тънка работа, и са били споменавани във форума, които при едно много дребно нещо за отстраняване по купето, едва ли не ми опаковаха и седалките, и вратите, табло, отвън по купето където работиха, без това да беше необходимо! Без дума да съм казал! Е, изпратил съм им поне още 10-на приятели като клиенти! И проблемът клиент - "бизнесмен" в града не е свързан само с автосервизите, а и с почти всички сфери! Например от години не си купувам дрехи и обувки в Шумен и т.н. и т.н.
_________________ Слушайте вашите любими радиостанции тук:ЦЪК Животът е прекрасен! Докато има говеда, ще има касапи!
И проблемът клиент - "бизнесмен" в града не е свързан само с автосервизите, а и с почти всички сфери!
Абсолютен факт и много сериозен проблем!
@Чопър Ако ти си едновременно собственик и майстор на сервиза си е нормлано да определяш различна цена според трудността на работата и времето за нейното извършване. Но аз говоря за по-големи сервизи, където си има общо взето твърд ценоразпис - без значения на каква кола ще се работи. И тогава не се връзват нещата - за 15 минути работа и за 1 час да вземеш все 60 лева (примерно) някак ....
_________________ До общината: Улиците преди бяха зле! Сега станаха по зле, ае ако може направете така, че пак да бъдат зле...
Препоръчайте автосервиз за личен автомобил (дизел) за "нормални" процедури, като: - смяна на масло и филтри (маслен, горивен, купе); - подръжка/преглед на ходова част - накладки и т.н.; - "компютърна" диагностика, ел. системи и т.н.
_________________ Слушайте вашите любими радиостанции тук:ЦЪК Животът е прекрасен! Докато има говеда, ще има касапи!