ФОРУМЪТ НА ШУМЕН

Гражданска медия номер едно в град Шумен. В този форум шуменци могат да определят реда на актуалните теми.


Часова зона: UTC + 2 часа | Сега е 19 Ное 2019 6:41



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2015 19:14 
Акварист
Акварист

Тук е от: 25 Апр 2010 8:13
Мнения: 2046
Skype: valentin.trifonov50
(автор на темата)
Мисля си, че железопътният транспорт е най слабата фирма у нас. Какво точно имам в предвид? Мислил съм много над проблемите и неуредиците при епизодичните ми пътувания с влаковете. Това, че средствата са малко и техниката е застаряла няма да се спирам, на това което искам да се спра е отношението на обслужващия персонал. Скоро време не съм пътувал защото просто нямам повече нерви когато попадна в хаоса от неграмотни и надути служители по цялата обслужваща верига. Мислите, че съм предубеден или високомерен към оскъдният и бюджет? Нищо подобно даже и аз се подписах в подписката както и много хора против съкращаването на влаковете, въпреки, че виждам много големи пропуски в персонала на железниците. Просто не знам от къде да започна ще се опитам да съм кратък колегите много добре знаят за нередностите за които са ме вбесявали така, че сега всички тези мои неволи ще ги систематизирам накратко.
Първите проблеми започват когато искаш да си купиш билет от София, между информацията и жената на гишето няма никаква координация, едната ти казва, че има влак другата не ти дава билет защото нямало такъв влак? Три пъти съм се връщал при информацията и след това пред гишето за билетите и служителката се държи надменно и надуто,докато накрая благоволи да погледне в компа точното разписание за деня? В Чехия ти дават билети който важи 24 часа и можеш да пътуваш с който влак ти е удобно.
Купуваш си билет за отиване и връщане и те глобяват като нередовен пътник, защото не си си заверил билета при връщането? А след това се срещам с висш чиновник на железниците и ми обяснява, че при кратки разстояния не е необходимо да заверяваш билета си, така като е и в Европа, но бития си е бит а е....
Искам да таксувам багажа си от София до Попово и да си го взема като сляза и ми заявяват, че трябва да го таксувам до Търговище, защото в Попово фирмата била частна и нямат договор с тях. Отказвам и знам , че ще ме глобят като нередовен пътник . Във влака случайно попадам на инспектиращи трима човека плюс два кондуктора, охрана и началник влак? Инспектиращият ми казва, че ако съм таксувал багажа си до Търговище няма как да си го взема в Попова? Е какво тогава трябва да направя го питам?
- Трябва да си вдигнеш чантата сам на багажника във влака, ако някой ти помага си в нарушение и ще бъдеш глобен.
Гледам го учуден. А той умно продължава, че тежината на чантата ми трябва да е толкова за да мога да си я вдигна сам иначе нарушавам разпоредбите.???
Виждам разписанието в гарата на Плевен и решавам да попитам информацията за всеки случай, тя изважда една тетрадка и започва бързо да гледа в нея след малко казва, че няма такъв влак.
- Защо не видиш в компа за по бързо? Влака ще замине.
- Не му разбирам.
Излизам навън и в последният момент се качвам?
Както вече изброих обслужващият персонал е три пъти повече отколкото да речем влаковете в Чехия. Е и какво пуши се навсякъде, все едно дали е за пушачи или не. През зимата вратите са отворени и коридора е пълен със сняг. Как може влака да тръгне от гарата с отворени врати?
Преди месец на влака София Варна изпращам на гарата един наш гост, влака тръгва вратите му са отворени от прозорците две униформени служителки наблюдават през прозореца дали при тръгването на влака вратите му ще се затворят? В Европа кондуктора е сам но слиза на всяка гара и докато не премине цялата композицията и не провери всички вагони дали са им затворени вратите не се качва. При извънредно дълги композиции обаче има по два кондуктори но не винаги.
Влаковете на късо разстояние много често пътниците са по малко от обслужващият персонал, предназначението и е да те разтакава и отравя пътуването ти. Какво имам в предвид? Много от малките гари останаха без гишета за продажба на билети и трябва да си го купиш във влака. Да ама кондуктора билети не продава така като е във цяла Европа, тук трябва да отидеш при началник влака, който е в приятна компания с някоя служителка в първият вагон, за да го развеселява?
В кратките участъци и времето когато има малко пътници в Европа пускат малки влакчета компактни като автобус, а не празен или препълнен влак и вагоните му са еди и същи, няма празник, няма делник?
Е как ще се оправят тези работи с повече пари? Едва ли?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2015 19:27 
Ветеран
Ветеран
Аватар

Тук е от: 13 Авг 2013 20:47
Мнения: 831
Skype: lamerko
1. Не са спрели влаковете, които обявиха, че ще спират;
2. Правителството и БДЖ клекнаха пред протестите - отказаха се да спират линиите...

Състоянието на БДЖ не е слабо. То е ЖАЛКО. За да се оправи положението - трябват МНОГО пари. Предполагам, че при една засилена агитация пред ЕС и ДОБРА защита на проекти, може да получим няколко МИЛИАРДА, нужни за пълното реновиране на железоътната мрежа. Едва тогава трябва да се изхвърлят 90% от некадърните служители на БДЖ и да се търсят средства за нови локомотиви и вагони. Безсмислено да е се дават пари за някой друг реновиран 50 годишен вагон на цената на два нови, след като железопътната мрежа не позволява високи скорости. Ако мога да отида от Шумен до София с влак за 3 часа - да, бих им ползвал услугите, па макар и да станат по-скъпи от автобусния транспорт. То не че сега има някаква разлика в цената...


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2015 7:24 
Форумен инвентар
Форумен инвентар
Аватар

Тук е от: 13 Фев 2011 8:39
Мнения: 3699
Според мен не е чак такъв проблема със застаряващите влакове и вагони - кадрите и организацията са потресаващи. Не знам ко ще е по-скъпо: да се въведе една електронна система да си резервираш места и да си купуваш билети онлайн или да обучиш дъртите лели (безкрайно компетентните и способни и работливи кадри на соца) да работят на компютър. Един читав сайт, резервации и купуване на билети онлайн, точни разписания, намаляване на средната възраст на персонала, интернет във вагоните са неща, които няма да струват толкова много пари, а ще привлекат повече хора и то млади и често пътуващи, повече от ясно е че не може да се разчита на бабите пътуващи по теснолинейката... В много държави пътническите жп превози са на загуба винаги и поддържането им е социална функция, което пък изисква кинти от социалното министерство - еми ще дават по-малко пари на мангалите и ще съживят жп превозите докато успеят сами да се издържат :D

Извън темата/подсказка:
Максимчо, отсега казвам, че на всички им е през щперца какво е дереджето на немското жп транспорт.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2015 10:37 
Акварист
Акварист

Тук е от: 25 Апр 2010 8:13
Мнения: 2046
Skype: valentin.trifonov50
(автор на темата)
Да проблемите са точно такива. Във всички страни железниците са губещи и се датират, както и селското стопанство. Нашият проблем е и грандоманията и когато в годините когато влаковете бяха препълнени не помислихме постепенно с намаляването на пътниците да заменим големите тежки локомотиви теглещи празните изпочупени вагони като хамбари и ги заменим с малките мотриси, където е машината и купето в едно, като автобус че, в Чехия има много такива влакчета самостоятелни или с един вагон и поемат малкото пътници с по малко разходи.
Другата ни грешка е излишно запазването на обслужващият персонал, въпреки че е повече от пътниците - липса на каквато и да е гъвкавост и стремеж за икономии, стар навик останал от социализма всеки да има работа и да се усвоят колкото е повече държавни средства. Тогава се смяташе, че държавата е като брашнен чувал и винаги можеш да изтупаш някакви остатъци и очевидно това правило важи още в железниците.
Централна гара в София е строена около 1976 година когато железниците разполагаха с тлъст бюджет но забележете това е най новата ни гара която не беше въобще довършена с най лошото онагледяване и информация за пътуващите в сравнение с всички останали гари у нас. Винаги съм се срамувал когато съм бил там, как е възможно в столицата ни да имаме наи калпавата гара, която не отговаря даже и на нашите занижени стандарти да оставим европейските. Предеи години бяхме кръвно обидени когато Чешкият художник представи турската тоалетна като типичен признак за нашата действителност но когато в София на централна гара отидеш в тоалетните те са точно такива с клекала. Как е възможно да проявим всичкият си калпазънлък точно в столицата, и в същото време да не си признаваме?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 10:12 
Форумен дух
Форумен дух

Тук е от: 03 Юли 2008 20:56
Мнения: 1671
Дойче бан ИЗОБЩО не е губещ, това е златна мина! Не заблуждавайте аудиторията, че били губещи навсякъде.
Но за окаяното състояние на БДЖ и пълното безхаберие, което цари там съм съгласен.
Бях в Трявна със сестра си, качваме се на влака, тя е зад мен и се оказва последна. Кондукторът злобно се провиква "ей у вас няма ли врати, после защо влаковете са студени, сега ще ви спра парното във вагона и ще видите". Значи влакът е само два вагона, тоя вместо да слезе и да следи, стои на прозореца и очаква жена натоварена с куфари да гледа зад гърба си дали е последна и да затваря. Сори ама тва не е нейна работа, а негова, и ще ни заплашва с наказание-спиране на парното във вагона :!: :evil:
Преди това вземам си билет за Шумен със смяна в Горна Оряховица. Онази ми издава билета за ГРЕШНА връзка. Щяха да ме глобят ако не бях го забелязал и ако не бях отишъл да се разправям на гарата в ГО защо не ми е даден билет за актуалния влак, който е след 15 минути, а за следващ влак, който е след ТРИ ЧАСА И ПОЛОВИНА :evil:
Оная се обажда по телефона да пита защо ми е издадена късна връзка и наистина се оказва, че е грешка. Но не беше моя работа да им оправям грешките на тези некадърници! Тук само ти се създават проблеми на всяка крачка.
Освен това нямат гъвкава ценова система. Пуснали нов влак София-Будапеща, който струва 137 лева за някакъв вмирисан бавен влак!!! Няма намаления при ранна покупка. Че аз от Будапеща до Хамбург пътувам за 39 евро в супермодерен и бърз влак! Когато си го купиш 1 месец предварително. Същата е цената 39 евро и от Инсбрук до Хамбург, а това са 1000 км! Редовната цена е 140 евро, но при ранна покупка ти е направо без пари.
Отделно в градски автобус в Шумен-сядаш, а оная контрольорката седи удобно и те чака да станеш да отидеш при нея да платиш, мързеливката! Айде де - няма да стане! :BB07.gif
Разрових се из дигиталния онлайн архив на софийска библиотека. Зачетох се, и тогава сме били ОРЪФЛЯЦИ, в брой 1 от 1899 г. на в. Пряпорец има статия-равносметка на 1898 г., в която пише неща от сорта на "Причините за окаяното ни положение са много. Ние нищо не можем, нищо не щем да вършим, само приемаме даденостите, в които ни поставят, но не променяме нищо, само сме мъмривци против другите, а гледаме само себе си и нищо не правим за общото благо. А нашето престъпно, насилническо и разбойническо правителство, което само граби от държавата, урежда свои хора и не прави нищо за благото на държавата ни докара до небивала немотия и страдания".
А във вестник от 1939 г. уж епохата на "възход" на България и ПРЕДИ набедения за виновник социализъм пише следното:
"Ние всички виждаме, че нашата столица е все още МНОГО далеч от онзи вид, който имат другите европейски столици. Хората тук си остават с ограничен, селски манталитет, което е естествено повечето са дошли от село, но и досега не са започнали да се държат като граждани, донесли са си селския манталитет и в София с всички произтичащи от това последствия. Не сме доволни от положението, в което София се намира, изоставаме все още прекалено много от Европа"...
Абе ЧОПЪРЕ ко стана ВЕ нали комунистите бяха виновни за всичко бе многознайко :?: :BB07.gif
Сбъркан е чипът на тоя народ изначално, така е било и така ще си остане.
Че като излезе Бай Ганьо по-на запад и каже "ей че то тука много чисто и подредено, оправили са се". Не, не са се оправили, в Чехия, в Унгария ВИНАГИ е било чисто, и през соца беше чисто. Просто манталитетът им е европейски. При нас и преди и сега си е мръсно и тва никога няма как да се промени. Доживях грък да ми каже "В Македония е по-добре, по-хубаво, пътищата са по-хубави и сградите също и е по-чисто, отколкото при вас в България"...И после не сме били татари и мизерници. Баш такива сме си...


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 10:45 
Напреднал
Напреднал

Тук е от: 19 Фев 2013 14:55
Мнения: 353
С кви глупости се занимавате, плебеи такива. Бедняци. Коли нямате ли си? Влак не съм помирисвал от много години и изобщо не ме интересува състоянието на умрялото БДЖ. :O01.gif


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 14:05 
Форумен дух
Форумен дух
Аватар

Тук е от: 06 Юни 2009 18:44
Мнения: 1489
трябва да те интересува ,щото всяка година гълта милиони от нашите пари - на данъкоплатците .. не стига че с данъците си издържам 1 циганско семейство и 2 инвалида от които единия фалшив ,ами и БДЖ да спонсорирам при условие че поне от 15г не съм се возил на влак ми се вижда малко в повечко .. трябва всички влакове да се спрат и да се ликвидират железниците .. то хора не останаха в БГ закво ни е железница .. или да се продаде на безценица както е с дълговете и който я купи да се спасява


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 14:07 
Ветеран
Ветеран
Аватар

Тук е от: 13 Авг 2013 20:47
Мнения: 831
Skype: lamerko
max: точно през въпросните години на възход се е правело най-много за ПРЕСТИЖА на страната. Трайно са били командировани архитекти и инженери от Австро-Унгария, Германия, Швейцария... Започнато е изграждането на градовете буквално от нулата - сгради, които дори и днес никой не би посмял да финансира. Била е оформена българската интелигенция. Даден е бил старта на СЪВРЕМЕННАТА индустиализация - да, имало е експлоатация, характерна за времето си, но на практика положението е по-зле след преврата. И въпреки големите разходи по негово време, имало е целенасочена политика за събиране на златен резерв, с който да бъде ОБЕЗПЕЧЕН българският лев. Max: КЪДЕ Е СЕГА ТОВА ЗЛАТО? Знаеш ли какво се е случило с българския златен резерв и българският лев няколко години след комунистическо робство?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 14:09 
Форумен инвентар
Форумен инвентар
Аватар

Тук е от: 13 Фев 2011 8:39
Мнения: 3699
Абе немски сопол, аз казах ли ти, че ми е през оная работа какво е положението в немачко? Говорихме за пътническите превози ама ти и тях ще обявиш за златна мина, всичко из таз германия е златно и чудно.... ама на нас ни е все тая, олигофрен безполезен! За положението на БДЖ си е виновен баш соца и про-руските лобита след него ама в кухата ти глава нищо не можем да налеем.... ти си набивай каквото искаш у изхода ама мозък да ти налеем е невъзможно! Ламерко, и по време на соца и по времееее...., че два фалита сме отложили с него злато....


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 15:26 
Опитен
Опитен

Тук е от: 07 Фев 2010 10:43
Мнения: 220
Skype: freeflyer1914
max написа:
Дойче бан ИЗОБЩО не е губещ, това е златна мина! Не заблуждавайте аудиторията, че били губещи навсякъде.
Но за окаяното състояние на БДЖ и пълното безхаберие, което цари там съм съгласен.
Бях в Трявна със сестра си, качваме се на влака, тя е зад мен и се оказва последна. Кондукторът злобно се провиква "ей у вас няма ли врати, после защо влаковете са студени, сега ще ви спра парното във вагона и ще видите". Значи влакът е само два вагона, тоя вместо да слезе и да следи, стои на прозореца и очаква жена натоварена с куфари да гледа зад гърба си дали е последна и да затваря. Сори ама тва не е нейна работа, а негова, и ще ни заплашва с наказание-спиране на парното във вагона :!: :evil:
Преди това вземам си билет за Шумен със смяна в Горна Оряховица. Онази ми издава билета за ГРЕШНА връзка. Щяха да ме глобят ако не бях го забелязал и ако не бях отишъл да се разправям на гарата в ГО защо не ми е даден билет за актуалния влак, който е след 15 минути, а за следващ влак, който е след ТРИ ЧАСА И ПОЛОВИНА :evil:
Оная се обажда по телефона да пита защо ми е издадена късна връзка и наистина се оказва, че е грешка. Но не беше моя работа да им оправям грешките на тези некадърници! Тук само ти се създават проблеми на всяка крачка.
Освен това нямат гъвкава ценова система. Пуснали нов влак София-Будапеща, който струва 137 лева за някакъв вмирисан бавен влак!!! Няма намаления при ранна покупка. Че аз от Будапеща до Хамбург пътувам за 39 евро в супермодерен и бърз влак! Когато си го купиш 1 месец предварително. Същата е цената 39 евро и от Инсбрук до Хамбург, а това са 1000 км! Редовната цена е 140 евро, но при ранна покупка ти е направо без пари.
Отделно в градски автобус в Шумен-сядаш, а оная контрольорката седи удобно и те чака да станеш да отидеш при нея да платиш, мързеливката! Айде де - няма да стане! :BB07.gif
Разрових се из дигиталния онлайн архив на софийска библиотека. Зачетох се, и тогава сме били ОРЪФЛЯЦИ
Абе ЧОПЪРЕ ко стана ВЕ нали комунистите бяха виновни за всичко бе многознайко :?: :BB07.gif
Сбъркан е чипът на тоя народ изначално, така е било и така ще си остане.
Че като излезе Бай Ганьо по-на запад и каже "ей че то тука много чисто и подредено, оправили са се". Не, не са се оправили, в Чехия, в Унгария ВИНАГИ е било чисто, и през соца беше чисто. Просто манталитетът им е европейски. При нас и преди и сега си е мръсно и тва никога няма как да се промени. Доживях грък да ми каже "В Македония е по-добре, по-хубаво, пътищата са по-хубави и сградите също и е по-чисто, отколкото при вас в България"...И после не сме били татари и мизерници. Баш такива сме си...


Оръфляк и мизерник си ти. Твоят чип е сбъркан и за това са виновни комунистите, щото тука немаме закони... А нямаме щото другарЕтЕ така им е по-удобно, поради същата причина и БДЖ-то е на това положени
Защо в Германия такива компании са държавни, а тука не са? Щото държавата била лош стопанин. ТАм при ВАС защо не е лош? Щото не е имало комунизЪм
Аре бегай им лижи ... квото искаш...


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 19:39 
Акварист
Акварист

Тук е от: 25 Апр 2010 8:13
Мнения: 2046
Skype: valentin.trifonov50
(автор на темата)
Дали за положението са виновни комунистите или МАХ, за което се съмнявам, тъй като по времето на Социализма беше удвоена линията София Варна и железниците работеха без проблеми, а МАХ живее в Германия, пък и с нищо няма да си облекчим ситуацията, даже и да беше така.
МАХ ви описа как в Европа обслужващият персонал наистина изпълнява задълженията си, за които му плащат и няма защо да се ядосвате. Ако и ние не правим същото няма никой да дойде и да ни оправи неуредиците ни.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 20:06 
Титан на мисълта
Аватар

Тук е от: 22 Окт 2007 16:57
Мнения: 12245
Местоположение: The O.C.
Влаковете не трябва да се спират. Но персонала не трябва да наглее, както в описаните от мен ситуации :
-Веднъж бяха пратили торба с вещи по началник-влака и аз трябваше да я взема. ( Подобни дейности изпълняват и шофьорите на междуградски автобуси. ) Човека ми каза, че трябвало за хубавата работа да отида да му купя шише безалкохолно. 2 литра. Излязох от влака и в дъжда ходих да му купувам, после пак се върнах в първия вагон да му го дам и така си получих пратката.
-Скоро моя приятелка ми сподели, че веднъж се наложило да пътува сама. Сама и в купето. Кондуктора отишъл да я зарибява, моля ти се. Добре, че му казала, че мъжа ѝ ще я чака на гарата, че да я остави на мира. ...И после ще очакваш, че ако имаш проблем точно на него ще се оплачеш - допълни тя.

Не е вярно, че където няма гара, не можеш да си го купиш във влака. Точно там се купува. Както тези, които се качват от спирка Тракия правят. Не отиват до гарата да си купят билет, а си купуват от кондуктора.

_________________
Клошар
http://www.prikachi.com/images/898/5395898O.png Сериал направили за мен хората.
Ако всички нарушават законите, кога ще се оправи България ?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015 21:35 
Форумен инвентар
Форумен инвентар
Аватар

Тук е от: 13 Фев 2011 8:39
Мнения: 3699
БДЖ беше направено да обслужва мегаломанските безсмислени проекти на соца, като например "Кремиковци" и в даден момент тия колоси на глинени крака като рухнаха поради своята неефективност лъсна и неефективноста на железниците.... Междудругото баш Кремиковци дължеше едни големи кинти на БДЖ, от които БДЖ хванаха от трите най-дългото.... и що така виновен няма, чини ми се Александърчо Томов беше малко депутат от БСП-то ли...???? Отделно пък отатък в една тема Барбуса вика да се вгледаме в детайлите и също както там, та и тука случайно или не, има едни интересни факти, като тия дето едни руски банки имат интереси да купуват БДЖ от няколко години насам.... Барбусе, туй случайно има ли връзка със сегашното състояние на БДЖ или да?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2015 15:18 
Персона грата
Персона грата

Тук е от: 31 Яну 2008 12:17
Мнения: 7628
Местоположение: Шумен
max написа:
Дойче бан ИЗОБЩО не е губещ, това е златна мина! Не заблуждавайте аудиторията, че били губещи навсякъде.
Но за окаяното състояние на БДЖ и пълното безхаберие, което цари там съм съгласен.
Бях в Трявна със сестра си, качваме се на влака, тя е зад мен и се оказва последна. Кондукторът злобно се провиква "ей у вас няма ли врати, после защо влаковете са студени, сега ще ви спра парното във вагона и ще видите". Значи влакът е само два вагона, тоя вместо да слезе и да следи, стои на прозореца и очаква жена натоварена с куфари да гледа зад гърба си дали е последна и да затваря. Сори ама тва не е нейна работа, а негова, и ще ни заплашва с наказание-спиране на парното във вагона :!: :evil:
Преди това вземам си билет за Шумен със смяна в Горна Оряховица. Онази ми издава билета за ГРЕШНА връзка. Щяха да ме глобят ако не бях го забелязал и ако не бях отишъл да се разправям на гарата в ГО защо не ми е даден билет за актуалния влак, който е след 15 минути, а за следващ влак, който е след ТРИ ЧАСА И ПОЛОВИНА :evil:
Оная се обажда по телефона да пита защо ми е издадена късна връзка и наистина се оказва, че е грешка. Но не беше моя работа да им оправям грешките на тези некадърници! Тук само ти се създават проблеми на всяка крачка.
Освен това нямат гъвкава ценова система. Пуснали нов влак София-Будапеща, който струва 137 лева за някакъв вмирисан бавен влак!!! Няма намаления при ранна покупка. Че аз от Будапеща до Хамбург пътувам за 39 евро в супермодерен и бърз влак! Когато си го купиш 1 месец предварително. Същата е цената 39 евро и от Инсбрук до Хамбург, а това са 1000 км! Редовната цена е 140 евро, но при ранна покупка ти е направо без пари.
Отделно в градски автобус в Шумен-сядаш, а оная контрольорката седи удобно и те чака да станеш да отидеш при нея да платиш, мързеливката! Айде де - няма да стане! :BB07.gif
Разрових се из дигиталния онлайн архив на софийска библиотека. Зачетох се, и тогава сме били ОРЪФЛЯЦИ, в брой 1 от 1899 г. на в. Пряпорец има статия-равносметка на 1898 г., в която пише неща от сорта на "Причините за окаяното ни положение са много. Ние нищо не можем, нищо не щем да вършим, само приемаме даденостите, в които ни поставят, но не променяме нищо, само сме мъмривци против другите, а гледаме само себе си и нищо не правим за общото благо. А нашето престъпно, насилническо и разбойническо правителство, което само граби от държавата, урежда свои хора и не прави нищо за благото на държавата ни докара до небивала немотия и страдания".
А във вестник от 1939 г. уж епохата на "възход" на България и ПРЕДИ набедения за виновник социализъм пише следното:
"Ние всички виждаме, че нашата столица е все още МНОГО далеч от онзи вид, който имат другите европейски столици. Хората тук си остават с ограничен, селски манталитет, което е естествено повечето са дошли от село, но и досега не са започнали да се държат като граждани, донесли са си селския манталитет и в София с всички произтичащи от това последствия. Не сме доволни от положението, в което София се намира, изоставаме все още прекалено много от Европа"...
Абе ЧОПЪРЕ ко стана ВЕ нали комунистите бяха виновни за всичко бе многознайко :?: :BB07.gif
Сбъркан е чипът на тоя народ изначално, така е било и така ще си остане.
Че като излезе Бай Ганьо по-на запад и каже "ей че то тука много чисто и подредено, оправили са се". Не, не са се оправили, в Чехия, в Унгария ВИНАГИ е било чисто, и през соца беше чисто. Просто манталитетът им е европейски. При нас и преди и сега си е мръсно и тва никога няма как да се промени. Доживях грък да ми каже "В Македония е по-добре, по-хубаво, пътищата са по-хубави и сградите също и е по-чисто, отколкото при вас в България"...И после не сме били татари и мизерници. Баш такива сме си...


Във всеки влак при началник влака има книга за оплаквания,която няма как да й откъснат листите защото са подпечатани и с номера.Доколкото са ми казвали вземат впредвид оплакванията.отделно от това може да пишеш писмо на БДЖ,както например са направили Община Провадия чрез един мои приятел които също се интересуа от железницата.
А за мнението на Чоко мога да кажа само,че е безмисленно.Дори всички да имахме пари за коли катастрофите са безбройни.Днес например станах свидетел как една млада туркиня прегръщаше възрастен инсктруктор до Билла.Явно са й дали изпита.И каква полза като незнае правилника сигурно.Хем ще претрепе себе си хем и други може да пострадат.Докато подни случай не спрат не само БДЖ,а и цялата държава ще е в летаргия.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Какво мислите за спирането на някои влакове?
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2015 20:57 
Акварист
Акварист

Тук е от: 25 Апр 2010 8:13
Мнения: 2046
Skype: valentin.trifonov50
(автор на темата)
Железопътният транспорт е по евтин и целта му е да подкрепи по бедните нямащи възможност да използват собствен транспорт или друг, ето защо неговата цел не е да бъде печеливш, а да е социален. Затова малко ме съмнява, че в Германия ще е печеливш? В Чехия съм сигурен, че се дотира.
Абе каква книга какви оплаквания, нещата са неописуемо трагични. До сега съм срещал двама, които знаехте правилата и настина ги спазваха в железниците и това беше една мургава кондукторка ромка и един висш служител, с който имах щастие да пътувам и обсъдим пропуските, но те са два между сто. Не можеш да очакваш промени от неграмотни и неквалифициран персонал. Квалифицирани кадри отдавна вече не постъпват, а старите си отиват, с което железниците ни са обречени на упадък. Това е една социална придобивка и ако си мислим, че можем да минем без нея много грешим. Но какво да се прави всичко се разпада, много лошо разбрахме демокрацията. Не сме свикнали да вземаме решения за да защитим националните си интереси, към каквото посегнем го проваляме, защото сме свикнали от времето на социализма някой да ни казва какво да правим липсва ни каквато и да е инициатива и амбиция. Напред излиза сервилниченето и угодничеството и надеждата и очакванията, някой да ни помогне, без да си оцапаме ръцете. Погрешна тактика капитализма е борбата и немилостивата конкуренция да постигнеш целите си и надхитриш несигурните и колебаещи се.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Бърз отговор
  

 Подобни теми   Автор   Отговори   Преглеждания    Последно мнение 
Как ви действат рекламите и какво мислите за тях?

в 123

barbus

9

2801

24 Авг 2015 20:03

Какво мислите за механа "Старият рицар" ?

в За форума

КамелияКолева

0

770

25 Сеп 2017 20:33

Какво печелим от дружбата ни с Америка?

в Политика

barbus

41

6368

02 Апр 2015 6:30

Червените балони - какво ще стане с тях?

в Политика

The_voice

10

2229

04 Апр 2015 14:39



Часова зона: UTC + 2 часа | Сега е 19 Ное 2019 6:41


Информация за текущата активност

Регистрирани потребители на линия: Bing [Bot], Google [Bot]


Не можете да пускате нови теми
Можете да отговаряте на теми
Не можете да променяте собствените си мнения
Не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2011 и т.н. phpBB Group
Style based on FI Subice by phpBBservice.nl │ град Шумен │ Блог
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов │ Редактирано за Форума на ШуменОбяви Шумен
Съдържанието на мненията във форума, с изключение на цитатите от външни източници, е лицензирано под Creative Commons Attribution.
Използването на мненията за комерсиални или некомерсиални цели е разрешено само с хиперлинк към форума и изричното позоваване на източника.
Отговорност за мненията във форума носят само и единствено техните автори.