Куче бяга с колоездачи 1700 км Тръгнало с колоната в Китай заради подхвърлена храна
Кучетата често се включват в колоездачни състезания, това в Китай обаче е герой. Снимка: Reuters Бездомно куче пробяга успоредно с колоездачната колона на състезание в Китай цели 1700 км, съобщи Би Би Си.
Помиярът се присламчил към състезателите на старта в провинция Съчуан, след като един от участниците му подхвърлил храна.
Кучето-маратонец бягало в продължение на 20 дни и на етап изминавало с изплезен език по 60 км. Сред изпитанията му имало и 12 планински изкачвания.
Впечатлен един от състезателите Ксяо Йон започнал да описва приключенията на кучето в свой блог в интерент.
В края на състезанието - около Тибет, Шаро имал вече 40 хиляди почитатели.
Велосипедният дизайнер Дитер Сенфт позира върху огромно колело, конструирано от самия него в чест на Евро 2012. В основата на велосипеда са вложени близо 100 футболни топки.
Измислиха велосипед за бирени маниаци Келотото с бъчвичка тежи до 90 кг
На рамката на колелото винаги има място и за бидонче с бира. Кампанията „Не карай пил“ вече не важи за колоездачите, изкушени от бирата.
Предприемчиви канадци измислиха велосипед, на чиято рамка има прикачено бидонче с пиво.
Хрумката е на локализираната в Отава компания „Кичисипи биър“, информира ИТАР-ТАСС.
Продуктът „пивосипед“ е бил разработван в продължение на 4 месеца и бе показан на широката публика по време фестивал в най-населената канадска провинция Онтарио.
Конструкторите са удължили в известна степен рамката на обикновения велосипед и са монтирали дървена бъчва, в която могат да се поставят бирени кегове с кранове с вместимост 20, 30 или 50 литра.
Предвидено охлаждането да става с лед. Над бъчвата е закрепена дъска, на която могат да се поставят халбите.
Подобен зареден с бира пивосипед тежи около 90 кг. Той обаче с лекота може да бъде каран от всеки колоездач.
Съсобственикът на фирмата Уил Фиснър признава, че някои идеи са били почерпени от холандците, които отдавна използват товарни велосипеди.
Продължава ударно да се строят велоалеи, увери Фандъкова. Снимка: БТА Изграждането на велоалеи е една от алтернативите, заедно с метрото и новите тролеи, по които работим, за да не се налага на гражданите да плащат за "синя зона".
Това заяви пред журналисти кметът на София Йорданка Фандъкова при проверката на обновения бул. "Мария Луиза", който е изцяло готов от "Лъвов мост" до Централата гара, а до средата на септември - и до надлез "Надежда".
За първи път в този участък е изградена велоалея по нов начин - с полимербетон. На бул. "Ломско шосе" беше изградена велоалея още миналата година, сега има около 2.5 км нова част - от "Лъвов мост" до надлез "Надежда".
Така общо отсечката за движение на колоездачи ще стане около 4 км и с нея велоалеите в София стават около 30 километра, посочи Йорданка Фандъкова.
По думите й предстои изграждане на около 65 км трасета за велосипедисти. В момента се строят 2 км по бул. "Бъкстон", а финансиране е одобрено за алея по бул. "България", която ще се свърж
Последната изработка на дизайнера Анди Мартин - колело, специално създадено за производителя на мебели Thonet, няма свой аналог.
Колелата и механизмът му са уникални сами по себе си, но не могат да се сравнят с деликатния материал, от който е изработена неговата рамка. За направата на колелото Мартин използва фино нарязани и изсушени пластове фино буково дърво.
Контурите на рамката са изрязани с помощта на специална CNC машина. Дизайнът на самата седалка също е изграден по начин, който гарантира максимално удобство, пише inhabitat.com.
„Нашето предизвикателство беше да сътворим колело, което съчетава едновременно съвременните техники за конструиране заедно с деликатно нарязаната и фино сглобена дървесина от бук“, казва Мартин за дизайнерската изработка.
Невероятно е всъщност колко голяма част от него е изработена от дърво. Дори за седалката е използван бук.
За постигането на този изчистен, минималистичен вид Мартин дори не е снабдил творбата си със спирачки или контра. Само две карбонови колела, които са не само ефектни, но и изключително леки.
Изделието се предлага за 70 хил. долара. Тази цена може да се стори много висока за всеки, който е заинтересован от уникалното колело, особено предвид факта, че с него не може да се кара на дъждовно време.
Ако видите румънски роми в скоро време да викат "Насам, народе" в района на Дунав мост 2, ето за какво става въпрос
По Дунав мост 2 - с автомобил, камион, велосипед или пеша
"Оптимистичният вариант за функциониране на моста е началото на следващата година", каза транспортният министър Ивайло Московски
Според главния архитект на моста инж. Алберто Бергара освен основната линия, ще има вело и пешеходна пътека, една обслужваща пешеходна пътека.
По думите на Бергара
ще можем да преминем по него с автомобил, камион, велосипед или пеша:
"Това, което днес честваме, е съединяване на връхната конструкция. Считайки от днес, може да се преминава от българския до румънския бряг. Има още 2 месеца работа, която зависи от температурата на въздуха".
По неофициална информация цената на преминаване през Дунав мост 2 ще бъде 6 евро на автомобил, независимо от това колко души са в колата. Още не се знае колко ще струва за пешеходци и велосипедисти. Мостът от днес официално ще бъде открит, а оптимален трафик ще достигне през 2015 г
Тук е от: 11 Фев 2007 14:04 Мнения: 2859 Местоположение: у дома (автор на темата)
Wheels... точно срещу пещерата Суломара е пътечката и вече беше премината от около 100 състезателя поне по 2-3 пъти Т.е. състезанието през октомври месец минаваше от там
_________________ There are three kinds of "good." There's good, there's no good, and then there's good for nothing.
Часова зона: UTC + 2 часа | Сега е 08 Дек 2019 2:59
Информация за текущата активност
Регистрирани потребители на линия: Bing [Bot], Google [Bot]
Не можете да пускате нови теми Не можете да отговаряте на теми Не можете да променяте собствените си мнения Не можете да изтривате собствените си мнения