Моята "Астра" също имаше такъв проблем. Изхвърляше антифриз през капачката и маркучите. Скъса маркуч в центъра на Бургас и му изтече антифриза. После смених и капачката на разширителния съд и пак нищо. Имаше съмнения, че вкарва газ от газовата уредба... спрях газовото, но проблема продължи. Накрая шлайфаха главата и смениха гарнитурата и най- накрая се оправи.
Тук е от: 25 Апр 2010 8:13 Мнения: 2142
Skype: valentin.trifonov50
За изгорелите газове в охладителната система няма нужда от специалисти, тази повреда се открива от всеки(но за отстраняването и е необходим такъв). Веднага след стартиране на двигатела започва да изхвърля антифриза. При 90 процента е изгоряла гарнитура. Следващият вариант е спукана глава, и най малката вероятност е пукан цилиндър. Това е повреда предизвикана от различни аномалии при двигателя. Трудна за отстраняване със сериозни последствия. Прегряването на двигателя намалява необратимо живота и ефективност му. Преди отстраняването трябва да се изяснят причините за това. А те най често са в последствие от прегряване на двигателя. При което главата се изкривява или спуква за което има различни причини, лоша водна помпа, намалено ниво на охлаждащата течност, задръстен радиатор и др. Специалист трябва да прецени ще има ли въобще ефект да се отстранява повредата, или да се смени двигателя или колата?